Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

Բար՜ և, Իմ բլոգի հասցղեն է ՝ Մայրա Զարգարյան։ Իմ բլոգը բացվել է 2023 թվականի մայիսից։ Ես Մայրա Զարգարյանն եմ։ Ես 8 տարեկան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրդահամալի (Արևմտյան դպրոցում 3.3դասարանում։ Սիրում եմ ՝ նկարել, խաղալ իմ ընկերների հետ, երգել, պարել, մաթեմաթիկա անել, գրել, կարդալ։ Իմ ուսուցչուհին Վարսիկ Աթոյանն է։ Ես ունեմ շատ ընկերներ։ Մենք ամեն տարի անում ենք բազմաթիվ ծեսեր որոնքեն ՝ Հարիսաի ծես, հանդեսներ և ցուցահանդես վաճառքներ։ Մենք աշխատում ենք՝ կտորով և կավով։

Մայրենի

Մայրենիից անցել ենք կարդացել ենք առակներ, ճողովրգական հեքիաթներ, բանաստեղծություններ, ասացքվացքներ ու ասիկներ։ Գիտենք հականիշ, հոմանիշ, հոքնակի,եզակի, բառեը։ համակարգչիչ գիտենք վորդով աշխատել, փեթեյնթով աշխատել։ Նաև համակարգչուվ էնք անում մայրենի,որը ուղարկում են մեր ուսուցիչները։ Մենք շատ ենք գրել հորինուկներ։ իմ բլոգում կան բազմաթիվ հորինուկներ։

Մաթեմատիկա

Մաթեմատիկան աշխատում ենք օրվա ֆայլում, որը աշխատում ենք և ուղարկում ենք մեր ուսուցչուհուն Մենք գիտենք ՝ երկնիշ, եռանիշ, քառանիշ, նախորդ և հաջորդ թվերը։ Նաև հռոմեական թվերը։ Մենք գիտենք գումարում, հանում, անգամ, բաժանում, նաև ես գիտեմ ռեբուսներ լուծել։

Ընտրությամբ գուրծունեություն` մաթեմաթիկա
Մասնակցել եմ՝ մաթեմաթիկաին այնտեղ մենք խնդիրներ ենք լուծում։

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ սեբտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր,
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝ հոկտեմբեր,
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ չեմ մասնկցել
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝ սեբտեմբեր, հոկտեմբեր,

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ Edublogs.org, Outliok, Word, Paint, PowerPoint hամացանցից օգտվել։

Ես այդ բոլոր ծրագրերով աշխատել եմ։ Edublogs.org ես ունեմ իմ սեփական բլոգը, Outliok ես իմ ուսուչուհուն բան եմ կարողանում ուղարկել, Word ես իմ մաթեմատիկայի օրվա ֆայլն եմ լրացնում, Paint կարողանում եմ նկարել, PowerPoint կարող եմ նկարներ պատրաստել։

Հաշվետու համերգ՝
Սեբաստացու օրեր․ Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ցուցադրություն

Բլոգի բաժիններ՝ հորինուկ, մայրենի հորինուկ, English,

Համագործակցային նախագծեր՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագծերին՝
Դեկտեմբեր՝

Նոյեմբեր

Հոկտեմբեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *